Vrijdag om 04.30 uur vertrokken we uit Noordwijk met 5 man om vervolgens bij het brugrestaurant de A4 de Alphenaren op te pikken.
Vandaag viste we in de hoge oude veer in Anna-palowna. Helaas zijn we s,ochtens
Helemaal weggeregend. De rest van het weekend hebben we het gelukkig droog gehouden. Qua vangsten
Was het dit weekend wel een dieptepunt van al die jaren!!. Veel kleine vis met vooral baarsjes.
In totaal dit Weekend vingen we over drie dagen slechts 59510 gram vis met 9 man. Dat zegt genoeg over hoe slecht het was.

Waar dit mee te maken heeft weet NIEMAND , Maar wij denken toch met het weer , de veranderingen , maar zeker ook de Beroepsvissers -4 stuks !! die hier de
 hele mooie viswateren totaal leeg vissen !!!
Elk jaar zien wij de vangsten terug lopen in dit prachtige gebied en wij willen dan ook vragen aan de federatie daar DE HOLLANDSE KROON hier iets tegen te kunnen doen !,
Ook misschien het landelijk orgaan Sport visserij Nederland zal zich hier eens over moeten bekommeren , want dit gaat totaal FOUT  in dit gebied !
 Johan puper was de eerste dag  wel een uitschieter met 12300 gram met de stok op n.r 2 Hij werd Door dit gewicht ook de Totale  winnaar over het hele weekend met 15400 gram!!. Halverwege deze eerste  dag werden we weer getracteerd door Ed v d Berg op haring en gebakken vis. Gert-Jan zorgde voor de blikjes drinken hierbij. Klasse mannen. S,avonds konden we,gehuld in jubileum shirts, voetbal kijken of een kaartje leggen. De shirts zijn voor het grootste gedeelte gesponserd door Fred van hotel de brug. Klasse Fred. Zaterdag zijn we naar winkel gegaan om aan de Westerdijk te vissen. Een prachtige mooie sloot met prachtige stekken .De alphenaren herkende deze stek ook van jaren geleden en wat hun vertelde netten VOL vis TOEN ! Helaas liet de vis het NU ECHT  afweten. Hier was Johan hoog met 3100 gram op de staart ! Een domper vandaag was wel dat onze Mart het niet meer vol hield. Hij had zoveel zin in dit weekend. Hij werd opgehaald door 1 van de twee geweldige dochters van hem. Sterkte Mart. S,avonds na het eten hebben we onder het genot van de nodige borrels genoten van een geweldige band. Drie vrij jonge gasten die muziek speelde uit de jaren 60-70. Ze komen daar uit de buurt uit Den Helder  en ze heten Awesome. Bel ze gerust als je ze wilt bespreken. 0611350277. Zondagochtend weer een heerlijk ontbijt gekregen van Carla en toen zijn we gaan koppelen op de steigers bij het hoge oude veer .Om streeks 09.30 begonnen we te vissen .

Wat een drama. Heel veel wind en met 8 man 3150 gram vis!. Om 13.00 uur besloten we om het maar voor gezien te houden. Auto ingeladen en de prijsuitrijking gedaan. Dit waren bonnen bij Sam vandaan en net als andere jaren heeft Sams hengelsporthuis ook nu het nodige gesponserd. Namens de club bedankt Sam. Al met al een Zeer gezellig weekend geweest, veel gelachen  met helaas droevige vangsten. Volgen jaar hopelijk betere vangsten in dit mooie gebied in de Kop van Noord-Holland .
De totaal uitslag van 3 dagen vissen !
1      Johan puper                       15400   gram.
2      arie schouten                       9500   gram.
3      Ed v d berg                          8420   gram.
4      cees v rhijn                          7030    gram.
5      theo meeuwenoord            5500    gram
6      gert-Jan verkerk                 4860    gram
7      jaap smit                             3900    gram.
8      ton koopman                      3300    gram.
9      mart de ridder                    1400    gram.