Met gepaste trots kondigt Dutch Tackle Company BV aan dat Piet Vogel terug is bij zijn oude liefde PB Products. Het merk dat hij samen met Bertus Wagener en Henk van Berkel in 1996 begon en dat snel uitgroeide tot een toonaangevend label in de hengelsport.

Tussen bekende Europese merken in lukte het PB Products zich te onderscheiden. Door innovatie en het leveren van kwaliteit, werd het merk enorm populair in de karperwereld. PB Products begon als eerste het belang in te zien van kwalitatief goede, kant-en-klare (handgemaakte) onderlijnen en systemen. De lijfspreuk “ván karpervissers, vóór karpervissers” staat nu nog altijd als een paal boven water. Jelly Wire, Green Hornet en de Hit&Run Safety Clip zijn hier sprekende voorbeelden van. Piet is de geestelijk vader van veel van deze innovaties. En daar is hij nog altijd erg trots op.

Piet Vogel: “Je kunt niet dé innovator zijn als je ook alle zakelijke beslissingen en de in- en verkoop moet regelen. Je hoofd moet leeg zijn en de lijnen moeten vaak nat gemaakt worden om nieuwe inspiratie te krijgen. Toen ik de kans kreeg terug te keren naar mijn oude liefde PB Products, aarzelde ik geen moment! Dit is een unieke mogelijkheid voor mij om samen te werken met een prachtig bedrijf (Dutch Tackle Company BV) en een sterk team dat zakelijk alles goed op orde heeft en een groot vertrouwen geniet bij de detailhandel. Persoonlijk kan ik mij dan weer helemaal richten op mijn sterke punten. Het vissen, de productontwikkeling en de marketing. Ik zie de samenwerking met Marcel Uljé (product & marketing directeur Dutch Tackle Company BV) als een gigantische kans! Een echte, zeer ervaren productontwikkelaar die PB Products – na de periode met Bertus, Henk en Piet – naar een nog hoger level heeft getild. Bundelen van kennis en kunde is hier de sleutel tot succes! Ik zie deze stap als een definitieve in mijn loopbaan. De vogel heeft nu wel genoeg gevlogen!”

Piet Vogel gaat zich binnen het merk PB Products bezig houden met productontwikkeling, de marketing, vissen met klanten en hij zal op de belangrijkste beurzen te vinden zijn! Zo zal Piet Vogel op zaterdag en zondag in de stand van PB Products op Carp Zwolle de producten Hollow Kevlar en Stretch Attack demonstreren. Piet kent deze producten door en door en kan je alle voordelen van deze producten tonen!

Piet Vogel gaat zich binnen het merk PB Products bezig houden met productontwikkeling, de marketing, vissen met klanten en hij zal op de belangrijkste beurzen te vinden zijn! Zo zal Piet Vogel op zaterdag en zondag in de stand van PB Products op Carp Zwolle de producten Hollow Kevlar en Stretch Attack demonstreren. Piet kent deze producten door en door en kan je alle voordelen van deze producten tonen!

Een nieuw label, onder de vlag van PB Products! Piet Vogel, Ready2Go! Já! Je leest het goed! Piet lanceert een fonkelnieuw (sub)label als onderdeel van PB Products. Het nieuwe label draagt de naam PB Products – Piet Vogel Ready2Go en zal zich voor een groot deel gaan specialiseren in kant-en-klare producten. Hoge kwaliteit (handgemaakte) rigs en systemen die Piet zelf gebruikt, vormden ooit ook de basis van het merk PB Products. En juist dáár wil Piet nu ook met Ready2Go het accent op leggen! Door zijn grote ervaring als visser weet Piet als geen ander dat naar die producten veel vraag is. Juist dat beetje extra aandacht geeft een rig of systeem meerwaarde en precies op dat vlak ziet Piet aanzienlijke kansen. Het Ready2Go programma zal worden gemaakt van PB Products producten. Dit geeft onze klanten meteen het vertrouwen dat nodig is. PB Products – Piet Vogel Ready2Go zal als merk wereldwijd worden verdeeld door Dutch Tackle Company.

LEES OOK  Belgische ploeg naar AWAI-finale

Piet werkt de komende tijd aan het samenstellen van een team toegewijde vissers die een flink track record hebben in de hengelsport. Het merk krijgt dus een geheel eigen team. Piet brengt hierover op een later moment vanzelf nieuws naar buiten!

Piet Vogel, tot slot: “Ik heb heel veel zin in dit definitieve avontuur en kijk uit naar een persoonlijke begroeting met de lezers van Beet en Karper op een van de komende beurzen! Houd ons in de gaten zou ik zeggen!”

Het nieuwe Stretch Attack van PB Products.

Piet Vogel, tot slot: “Ik heb heel veel zin in dit definitieve avontuur en kijk uit naar een persoonlijke begroeting met de lezers van Beet en Karper op een van de komende beurzen! Houd ons in de gaten zou ik zeggen!”