Afgelopen weken is Schiphol uitgebreid in het nieuws naar aanleiding van een staking van het personeel dat zich bezig houdt met de bagageafhandeling. Nieuwste wapenfeit in dit conflict was dat Schiphol de luchtvaartmaatschappijen had opgeroepen, waar mogelijk, tot 8 mei de vluchten zoveel mogelijk te annuleren. Noch Scandinavian Airlines noch Norwegian had aangekondigd hier gehoor aan te geven.

De algemene tendens was dat luchtvaartmaatschappijen geen gehoor gaven aan de oproep van Schiphol. Veel van hen hebben zwaar te lijden gehad onder de Corona-crisis en gaven aan hun reizigers niet in de kou te willen laten staan! Visservice verwacht ook niet dat de met hen samenwerkende luchtvaartmaatschappijen de komende tijd vluchten zullen annuleren.

Iedereen is weer toe aan een echte visvakantie

Wel moeten reizigers rekening houden met vertragingen en lange wachtrijen op Schiphol, het is wel degelijk verstandig om je tijdig naar de luchthaven te begeven. Zoals je van Visservice mag verwachten houden zij een vinger aan de pols en zullen betrokken reizigers bij eventuele wijzigingen informeren.

|> Visservice