Vraag het aan Chris de Vries: wat is er nu mooier dan vissen in Noorwegen? Precies! Dus toen Chris vorig jaar Reier Groot  eens voorzichtig peilde over een overname van Visservice, kwamen de twee tot de eindconclusie dat het een goed idee was. En daarmee werd Chris de Vries per 8 mei 2020 eigenaar van Visservice…

Het nieuwe logo!

 

Viswalhalla

Even voorstellen dus: Chris de Vries rent al van jongs af aan met een hengel in de rondte. Je kunt haast zeggen dat hij met een hengel in zijn handen geboren is. Alle manieren van vissen doorliep hij met glans, maar het zeevissen boeide hem toch het meest. Toen hij enkele jaren geleden met een jeugdvriend voor het eerst in Noorwegen ging vissen, was hij meteen verkocht. Wat een viswalhalla: elke dag vissen, elke dag vangen en elke dag weer wat anders!

Chris: “Dat eerste jaar gingen wij al mee met Reier Groot. Want hoewel wij ervaren zeevissers zijn, Noorwegen was voor ons een nieuw fenomeen. We wisten eigenlijk niet goed waar we moesten beginnen. En als je er dan bent, waar in dat enorme fjord ga je dan je tuigje laten zakken? En welk materiaal moet je meenemen. En nog meer van dat soort vragen…”

 

Van A tot Z

“Als snel kwamen wij uit bij Visservice. Waarom? Om het simpele feit dat Visservice alles van A tot Z regelt. Bovendien met de belofte dat wij zouden worden begeleid door een ervaren visgids en dat onverwachte kosten achterwege zouden blijven, zoals een rekening voor de brandstof. “

LEES OOK  Nano-structuur bij Iron Claw

Met de overname van Visservice wijzigt er eigenlijk niets in de dienstverlening. Nog steeds zijn de reizen zo volledig mogelijk. Chris: “Zo blijven wij voor alles zorgen, voor de vliegtickets, de transfers, het eten en drinken, de boten en natuurlijk de vis! Alleen het vangen mag je zelf doen, dat doen we dan weer net niet voor de klant”.

Meer weten? Kijk dan eens op de website www.visservice.nl . Binnen niet al te lange tijd zal er een nieuwe website en webshop actief worden. Want de service blijft hetzelfde, maar we gieten er wel ons eigen sausje over, aldus Chris, die hoopt op veel belangstelling voor zijn ‘Visservice 2.0’.